fbpx

PENULIS: TEME ABDULLAH

Signature Jalanan

RM 33.00

“Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi…
Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain.
Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak boleh score. Dahlah lambat membaca. Huruf pun aku tertukar-tukar. Gagap pula tu…
Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku struggle nak jadi sama macam orang lain.”

Paperback:
Paperback, 308 pages
Published March 2019
ISBN: 9789832423737

 

Also available on:

MPH | Popular | Bookcafe | Kinokuniya | SMO | Other Local Bookstore

E-book Version:

 

Praise

Buku yang banyak memberi pengajaran dan banyak menegur saya untuk memperbaiki niat saya apabila membuat sesuatu.

– Nur Hazwani

Awards

Other Books By Teme Abdullah

Slider

Iman Publication | Great Contents Matter
Location pin | Free Icon 3, Jalan Dagang SB 4/1, Taman Sungai Besi Indah, 43300 Seri Kembangan,
Selangor

Telephone Icons - Download Free Vector Icons | Noun Project +603-8940 7284

Email icon admin@imanpublication.com